HABITAT II



Bigarren proiektua egiterakoan, hiru leku eman zizkiguten aukeratzeko. Nik estruktura aukeratu nuen:










 Proiektua egiterakoan konturatu nintzen estruktura horretan espazio gehiegi zegoela, eta soberan neukala espazioa. Eta gainera, argia sartzeko oso zaila zela.
Argiaren arazoarengatik ia fatxada osoa kristalezkoa egitea erabaki nuen.
Eta espazioaren arazoagatik estruktura zati bat bakarrik erabiltzea erabaki nuen.
Beheko solairuan, sukaldea, komun bat, ozio gunea eta despatxo edo antzeko bat jarri nuen, gonbidatuak badaude edo espazio hori erabili ahal izateko. Eskailera batzuk ere badaude, goiko pisura eramaten gaituena. Goian gelak daude, modulu indibidualetan, eta estrukturatik pixkat kanpo. eskailerak patio antzeko batera igotzen dira, moduluetara sartzeko. Baita goiko modulu komunera sartzeko, tailerrera, bi komun dituena.



SEKZIOA ETA BEHEKO OINA


GOIKO PISUKO OINA


ALTXAERA ETA SEKZIOAK







0 comentarios:

Publicar un comentario

Con la tecnología de Blogger.

Copyright © / Ainhoa Riol

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger