TOKIAREN ETA PERTSONEN HAUTAKETA


TOKIA

Nire proiektua aukeratzeko unean, Zierbena herria aukeratu dut. Ez dago ni bizi naizen lekutik urrun eta txikitatik joan izan naiz leku honetara.
Leku bitxia da, paisaje ikaragarria, bizitzeko leku lasaia.

Arrazoi hauengatik aukeratu dut Zierbenan jartzea nire etxea, Punta Luzerora bidean.

Hautatutako lekuan lurra nahiko laua da, malda askorik gabe. Honek lan hau egiteko momentuan erraztasuna emango dit.

Hona hemen situazio planoa:


Proiektuaren tokia erakusteko entregatu nuen lamina:


PERTSONAK

Nire etxean biziko diren pertsonak hautatzean, nire lagun minetara jo dut, haien beharrak dakizkidalako.
Nire lau pertsonak: Edurne, Unai, Erik eta Ane. Portugaleteko 18/19 urteko gazteak.
Hamankomunean daukatena kirola da, baina gero bakoitzak bere beharrak ditu.
ARAZOAK

Etxearen metro karratu limitazinoa jakin baino lehen neukan ideia guztiz desberdina zen, ez neukalako limitazinorik. 100m2 direla jakitean nire ideiak pikutara joan ziren eta aldaketa asko egin behar izan ditut. Gimnasioa jartzeko ideia neukan, baino, metro karraturik soberan ez ditudanez, aire librean kirola egiteko gunea eraikiko dut.
Baikoitzarentzako gune berezi bat egiteko ideia neukan ere, baino posiblea ez denez, gune hori haien logeletara eramango dut.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Con la tecnología de Blogger.

Copyright © / Ainhoa Riol

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger